Pravidla webových stránek

I. ZÁKLADNÍ DEFINICE

kupující– fyzická osoba provádějící transakci se Správcem právního úkonu, který s ním přímo nesouvisí podnikatelskou nebo odbornou činnost, jakož i právnickou osobu resp. organizační složka bez právní subjektivity;

Zásady ochrany osobních údajů– doklad obsahující podrobné informace o zpracování údajů zásady ochrany osobních údajů a soukromí uplatňované na Objednavatele;

statut– tyto předpisy včetně souboru pravidel používání Webové stránky i práv a povinností Objednatelů a Správce, tvořící předpisy pro poskytování služeb elektronicky;

servisskupina souvisejících stránek webové stránky zpřístupněné na internetu z adresy

Produkt– zboží, které může být objednávka/nákup přes webovou stránku nebo zadáním objednávky telefon;

Bylo by to trvalé médium– materiál nebo nástroj umožnění Objednateli uchovávat zaslané informace způsobem, který umožní přístup k informacím v budoucnosti čas přiměřený účelům, pro které se informace používají a které umožňují obnovit uložené informace v nezměněné podobě postavy;

pracovní den– každý den od Pondělí až pátek kromě svátků/státních svátků práce.

II. OBECNÁ USTANOVENÍ

1. Tato pravidla definují pravidla používání webové stránky a vaše práva a povinnosti Objednatelů a Správce v souvislosti se smlouvami Prodej produktů.

2. Prostřednictvím Webové stránky Správce nabízí Produkty pro Objednací večírky.

3. V rámci poskytování služeb formou přístupu na Webovou stránku Správce poskytuje službu elektronicky nepřetržitě poskytování přístupu na Internetovou stránku Objednatelem.

4. Objednatel tímto prohlašuje správci, že vyplnil osmnáct (18) let věku (nebo jiný zákonný věk). domovská země Objednatele ho opravňuje uzavírat závazné smlouvy), má plnou způsobilost k právním úkonům a souhlasí s obchodními podmínkami specifikováno v Předpisech. Pokud Objednatel používá Webovou stránku nebo služby Správce jménem třetí osoby, která je právnickou osobou, tzv. vadná právnická osoba apod., Objednatel tímto vyhlašuje Správce, že je oprávněn vstupovat do závazků vyplývající z uzavření této smlouvy jménem takové osoby, a akceptování těchto Pravidel tímto Objednatelem je rovnající se jejich přijetí touto třetí stranou. V tomto V tomto případě slovo „Objednatel“ v tomto Řádu znamená výše uvedené třetí strana. Při absenci skutečného nároku na smlouvu povinnosti jménem třetí strany, osoby, která má za to jednat tato třetí osoba se považuje za Objednatele, který ve své podstatě uzavřel se Správcem jeho jménem a svým jménem smlouvu. kupující nemůže uzavřít právně závaznou smlouvu se správcem nebo těm, kteří mají zakázáno využívat služby poskytované prostřednictvím Webstránka nebo uzavírání smluv přes Webovou stránku z důvodu omezení platná v dané zemi nebo regionu včetně: je země/region aktuálního bydliště a místa použití Objednatele služby, neměly by používat Webovou stránku.

5. Správce si vyhrazuje právo měnit a upravovat těchto Předpisů včetně přidávání nových nebo jejich vymazání stávající ustanovení, která může učinit podle vlastního uvážení kdykoli zveřejněním změn Pravidel na webové stránce servis. Objednatel je proto povinen pravidelně kontrolovat, zda Předpisy se nezměnily. Pokud to nestanoví jiná ustanovení jinak pozměněny Nařízení vstoupí v platnost automaticky po třiceti dnech (30) dnů po zveřejnění změn na webové stránce. Zveřejněním změn Správce je povinen uvést, která ustanovení se změnila, přidáno nebo odstraněno. Pokud se v průběhu změní Nařízení trvání smlouvy, vztahují se na ni ustanovení Předpisů současné znění před změnou.

6. Správce žádné nepovoluje ani nesouhlasí porušování zákonných ustanovení a práv lidí ze strany objednatele třetiny.

7. Všechny texty, grafické materiály, interaktivní funkce, loga, fotografie, soubory, software a všechny ostatní materiály v v rámci Webové stránky, jakož i výběr, organizace, koordinace a sestavování materiály a celkový vzhled a dojem ze stránky jsou vlastnictvím duševní vlastnictví Správce. Jsou zákonem chráněny autorská práva, práva na design, patentová práva, práva k ochranným známkám ochranné známky a jiné předpisy včetně mezinárodních úmluv a zákonů vlastnosti. Všechna taková práva jsou vyhrazena Správci. Všechny ochranné známky, servisní značky a obchodní názvy tvoří Majetek Správce. Bez výslovného souhlasu správce Objednatele nemá právo prodávat, distribuovat, kopírovat, upravovat, reprodukovat, zobrazovat nebo veřejně vysílat, publikovat, upravovat resp. přizpůsobit tyto prvky, licencovat je, vytvářet na nich odvozená díla nebo je jinak využívat.

8. Ve vztahu k objednatelům z Evropské unie Správce spotřebitelů v souvislosti se smlouvami uzavřenými s např. uživatelé prostřednictvím Webové stránky plní informační povinnosti vůči Objednateli v souladu s příslušnými předpisy.

9. Všechna zákonem požadovaná potvrzení budou zaslána na e-mailová adresa Objednatele.

10. Používáním služeb nebo zasíláním zpráv Správci e-mailem, Objednatel kontaktuje Správce e-mailem elektronické. Komunikace s objednateli probíhá prostřednictvím pošty elektronicky nebo telefonicky. Pro smluvní účely Objednatel souhlasí s přijímáním informací elektronicky a také souhlasíte s tím, že všechny dohody, oznámení, zveřejnění a další informace, které mu Správce zpřístupnil elektronicky splňovat zákonné požadavky na informace obsažené v písemně, pokud to nestanoví příslušný zákon jinak.

11. Technický stav používání Webové stránky Objednatelem je mít pracovní stanici vybavenou operačním systémem a Potřebný přístup na internet a standardní software prohlížení webových stránek včetně používání cookies. Pro zajištění správného fungování některých funkcionalit webové stránky, může být objednatel požádán o poskytnutí servisu prvků Java, Java Script, Flash atp.

12. Správce si vyhrazuje právo na dočasné změny přerušení přístupu na webovou stránku, které mohou být způsobeny pracemi modernizace nebo technické problémy. V případě problémů technické údaje se Správce zavazuje doplnit je co nejrychleji vymazání.

III. PRAVIDLA POUŽÍVÁNÍ WEBOVÉ STRÁNKY

1. Objednatel je povinen používat Webovou stránku řádným způsobem v souladu s ustanoveními Nařízení a platným právem a dobré zvyky a zásady společenského soužití. Stejným způsobem způsob, jakým Správce jedná při plnění svých povinností.

2. Objednatel prohlašuje, že se seznámil s obsahem těchto Řádů a výše přijímá jeho ustanovení v celém rozsahu. Zásady ochrany osobních údajů jsou nedílnou součástí těchto pravidel.

IV. Uzavírání a plnění smluv. POPLATKY

1. Objednatel kontaktuje za účelem uzavření smlouvy se správcem prostřednictvím formuláře dostupného na Webové stránce na e-mailovou adresu Správce uveden na webové stránce nebo telefonicky. Postup objednání produktu zahrnuje výběr produktu a způsobu doručení, potvrzení o zadání objednávky a povinnosti platby, jakož i platby platba za Produkt.

2. Smlouva je uzavřena potvrzením objednatelem objednávky. Zadáte-li objednávku prostřednictvím webové stránky Objednávka je potvrzena kliknutím na ikonu "Objednám a zaplatím" nebo podobně. V případě objednávek po cestě telefonicky, objednávka je potvrzena během rozhovoru telefon.

3. V případě telefonického kontaktu za účelem uzavření smlouvy Správce je povinen potvrdit obsah navrhované dohody zaznamenané na papíře nebo jiném trvalém médiu. Prohlášení spotřebitele uzavřít smlouvu je účinná, pokud byla zaznamenána na papíře nebo jiném trvalém nosiči po obdržení potvrzení od správce.

4. Správce je povinen vydat Objednateli potvrzení uzavření smlouvy na dálku na trvalém nosiči v přiměřené lhůtě jeho uzavřením, nejpozději při nebo před dodáním Produktu zahájení poskytování služby. Správce potvrzuje obsah smlouvy odesláním jeho obsahu elektronicky v souboru PDF nebo ve formuláři papír spolu s dodaným Produktem. Pokud se tomu Objednatel domnívá zaslaný obsah smlouvy neodpovídá ujednáním dohodnutým mezi smluvními stranami neprodleně o tom informovat Správce. Ať už Objednatel může v takovém případě odstoupit od smlouvy dle bodu 22 níže.

5. V důsledku uzavření smlouvy se Správce zavazuje převést vlastnictví Produktu Objednateli a doručit jej jemu a Objednateli Zavazuji se převzít produkt a zaplatit cenu.

6. Objednatel si může zakoupit Produkty za poplatek od správce. Odměna se vybírá předem nebo na dobírku, pokud Správce nesouhlasí s vyplacením části odměny po plnění smlouvy nebo během ní.

7. Správce dodává Produkt pouze v rámci území Polské republiky polský.

8. Při ikoně/informacích na Webové stránce o daném Produktu je vždy započtena cena brutto, kterou je Objednatel povinen zaplatit zaplatit, pokud bys chtěl daný Produkt koupit. Cena za produkt č. zahrnuje náklady na doručení, které se později účtují samostatně objednávkové postupy. Náklady na doručení jsou také uvedeny v hrubá částka. Náklady na doručení mohou záviset na velikosti a hmotnosti nebo rozměry předmětu objednávky.

9. Ceny uvedené při daném produktu nebo službě nejsou součástí ceny těchto Řádů a dokud Objednavatel neuskuteční nákup produktu nebo služby (tj. před uzavřením smlouvy o prodeji produktu). nebo služby), tyto ceny se mohou změnit. Cena Produktu nemůže být se však změnilo po potvrzení objednávky Objednatelem, ale Cenu ještě nezaplatil. V případě uzavření smlouvy telefonicky závazná je cenová nabídka na Produkt poskytnutá pracovníkem Správce dokud neskončí telefonický rozhovor.

10. Všechny ceny a poplatky jsou vyjádřeny v polských zlotých včetně jinak bude každá změna příslušně označena zprávu.

11. Objednatel může provádět platby podle platebních modelů dostupné na webové stránce, jako je PayPal a jiné, včetně: prostřednictvím platebních nebo kreditních karet. Všechny modely platby jsou popsány na webové stránce.

12. Objednatel, který požaduje zúčtování prostřednictvím těchto platebních systémů, tímto prohlašuje, že souhlasí s uskutečňování plateb prostřednictvím webových stránek, které obsahují tyto platební systémy a že si přečetl předpisy dostupné na těchto webových stránkách a akceptuje ustanovení na nich obsažená. Ve smyslu povoleno zákonem, Správce neodpovídá vůči Objednateli za případné problémy s realizací platby z důvodů, které lze připsat vlastníkovi výše uvedených webových stránek, vč. zejména za prodlení s platbou nebo nemožnost platby úspěchy z technických důvodů. V takovém případě Objednatel měli kontaktovat provozovatele příslušné platební služby způsobem a za podmínek uvedených v pravidlech této webové stránky. Pokud platba nebyla přijata z důvodů, které lze připsat straně O této skutečnosti je Objednatel povinen informovat Správce Administrátorovi zasláním zprávy na e-mailovou adresu.

13. Objednatel souhlasí s převodem ze strany Správce osobní údaje Objednatele, jako je jméno, příjmení, adresa a další údaje, jako například číslo bankovního účtu - provozovatelem plateb, uvedené v části 12. výše včetně zpracování ze strany provozovatelů plateb těchto údajů za účelem dokončení transakcí formou úhrady ceny Objednatelem Správci.

14. Objednatel prohlašuje, že pro všechny produkty a služby prodávané prostřednictvím webové stránky uskuteční platby pomocí prostředky z legálních zdrojů.

15. Správce je povinen poskytnout potvrzení o uzavření smlouvy s Objednatelem z Evropské unie, který je Stálým spotřebitelem Střední v přiměřené době po jejím uzavření. Takové potvrzení by měly obsahovat informace požadované platnými právními předpisy, pokud Správce tyto údaje neposkytl Objednateli Trvalé Střední před uzavřením smlouvy.

16. Nejpozději tehdy, když Objednatel projeví vůli být vázán smlouvy, je Správce povinen takovou osobu informovat Objednatele jasným a srozumitelným způsobem o:

1) hlavní rysy služby s přihlédnutím k předmětu poskytování a způsob komunikace se spotřebitelem;

2) vaše identifikační údaje, zejména o společnosti, orgánu, který zaregistroval podnikatelskou činnost, jakož i číslo pod ve které byla zaregistrována;

3) adresa společnosti, e-mailová adresa a telefonní nebo faxová čísla, jsou-li k dispozici, na kterých je spotřebitel k zastižení dokáže rychle a efektivně kontaktovat podnikatele;

4) adresa, na kterou může spotřebitel podávat případné stížnosti jiná než adresa uvedená v bodě 3;

5) celková cena nebo odměna za službu včetně daní, a pokud to povaha předmětu služby neumožňuje přiměřeně posoudit, předem vypočítat jejich výši – tak, jak budou vypočtené, jakož i poplatky za dopravu, doručení a služby poštovné a jiné náklady, a nelze-li jejich výši určit poplatky - o povinnosti je platit; v případě včasného uzavření smlouvy nespecifikovanou nebo smlouvu o předplatném má podnikatel povinnost poskytnout celkovou cenu nebo odměnu včetně všechny platby za zúčtovací období a kdy to smlouva stanoví pevná sazba – včetně celkových měsíčních plateb;

6) náklady na použití prostředku komunikace na dálku v účel uzavření smlouvy, pokud jsou vyšší než obvykle uplatňovány používání tohoto komunikačního prostředku;

7) způsob a datum platby;

8) způsob a termín plnění podnikatelem a postup zpracování, který podnikatel používá stížnosti;

9) způsob a termín uplatnění práva na odstoupení od smlouvy podle čl. 27, jakož i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, uvedené v příloze č. | 2 zákona;

10) náklady na vrácení věcí v případě odstoupení od smlouvy, které nese spotřebitel; v souvislosti se smlouvami na dálku - náklady na vrácení věcí, pokud se vzhledem k jejich povaze jedná o věci nelze vrátit klasickou poštou;

11) povinnost spotřebitele zaplatit vzniklou o podnikateli přiměřené náklady v souladu s Čl. 35 pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy po podání žádosti dle čl. 3. 15 odstavec 3 a Čl. 21 oddíl 2;

12) nevzniká právo na odstoupení od smlouvy dle čl. 12. 38 resp okolnosti, za kterých spotřebitel ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;

13) povinnost podnikatele dodat zboží bez vad;

14) možnost využití mimosoudních způsobů zpracování stížnosti a nápravu a pravidla přístupu k nim postupy.

17. Dodací lhůta Produktu závisí na způsobu dopravy dle výběru Objednatele a je v průměru 2-5 pracovních dnů počítaje ode dne připsání úhrady ceny na bankovní účet správce.

18. Objednatel je povinen poskytnout informace v průběhu objednacího řízení správné a úplné údaje umožňující řádnou realizaci smlouvy vč zejména správné dodání Produktu. Pokud z nějakého důvodu Správce nemůže poskytnout nesprávné údaje zakoupený Produkt bude kontaktovat Objednatele za účelem získání správné údaje, a není-li možný kontakt, Objednatel může zrušit objednávku a vrátit Objednateli cenu v souladu s zákonná ustanovení, zejména spotřebitelské právo.

19. Objednatel prohlašuje, že není plátcem daně ze zboží a služeb (DPH). Pokud se Objednatel stane plátcem této daně nebo je již povinen poskytnout všechny potřebné údaje vystavení faktury s DPH, zejména DIČ. Tato faktura bude zaslána Objednateli na e-mailovou adresu.

20. Objednatel prohlašuje, že si je vědom toho, že zadávání objednávek přes Webové stránky nebo telefonicky související s nákupem Produktů nebo služeb znamená povinnost zaplatit.

21. Objednatel je povinen tak učinit sám a na vlastní náklady mít přístup k potřebným telekomunikačním službám pomocí služeb správce. Poplatky ISP resp. náklady na telefonický hovor Správce neúčtuje pouze váš poskytovatel internetu nebo operátor služby, resp telekomunikací.

22. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od dnem jeho uzavření bez udání důvodu a bez vynaložení jakýchkoli nákladů, z podléhá sekci 23 níže. To stačí k dodržení termínu zaslání prohlášení před jeho termínem. Vyžaduje se odstoupení od smlouvy zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy.

23. V případě odstoupení od smlouvy nese přímou odpovědnost Objednatel náklady na vrácení zboží. Objednatel je povinen vrátit Zboží Správci nebo jej postoupíte osobě pověřené o Správce k odběru ihned, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil. To stačí k dodržení termínu vrácení Zboží před datem expirace.

V. DOPLŇKY STRAVY

1. V případě Produktu, který je doplňkem stravy, Objednatel prohlašuje, že si je vědom toho, že doplněk stravy není lékem. Objednatel bere na vědomí, že doplňkem stravy je potravina, jejichž účelem je doplnit normální stravu, bytí koncentrovaný zdroj vitamínů, minerálů nebo jiných složek látky s nutričním nebo jiným fyziologickým účinkem.

2. Má-li Objednatel pochybnosti o použití daného produktu doplněk stravy ve vztahu k vašemu zdravotnímu stavu nebo vlivu doplněk stravy pro svůj zdravotní stav je povinen konzultovat před zakoupením Produktu se poraďte s dietologem nebo lékařem.

3. V rozsahu povoleném zákonem je vyloučeno odpovědnost Správce za to, že Objednatel v důsledku užívání doplňku stravy nedosáhlo požadovaného účinku očekával.

V. ZAKÁZANÉ METODY POUŽÍVÁNÍ WEBOVÉ STRÁNKY

Objednatel tímto vyhlašuje a zaručuje, že nebude plnit následující kroky:

a) Objednatel se nebude vydávat za jinou osobu nebo subjekt, skutečně existující nebo fiktivní, aby to falešně tvrdily je spojen s jakoukoli osobou nebo subjektem,

b) Objednatel nebude používat Webovou stránku za žádným účelem pro jiné účely, než je využívání služeb nabízených Správcem;

c) Objednatel nebude obcházet ani deaktivovat bezpečnostní opatření Webová stránka;

d) Objednatel nebude používat Webovou stránku k žádným účelům nezákonné nebo porušovat národní předpisy, příp mezinárodní zákony včetně ochrany autorských práv průmyslové vlastnictví a jiná vlastnická práva, jakož i ustanovení o ochrana osobních údajů;

e) Objednatel se nepokusí prolomit zdrojový kód Webové stránky resp. jakékoli její části nebo s ní jakýmkoli způsobem zasahovat;

f) Objednatel nebude webovou stránku upravovat, upravovat ani překládat nebo jakékoli jejich části (včetně Předpisů), nebo na nich vytvořit založené na odvozených dílech;

g) Objednatel nebude úmyslně zasahovat ani se pokoušet jakkoli zasahovat narušovat provoz webové stránky nebo rušit ostatní uživatele jeho používáním, zejména zveřejňováním nebo distribucí viry nebo jiný škodlivý software, jako je adware, spyware, atp.

VI. zřeknutí se odpovědnosti

1. V rozsahu povoleném zákonem odpovědnost Správce je zakázán pro:

- jakékoli škody vyplývající z používání webové stránky, přístupu na nebo nemožnost používat webovou stránku z důvodů, které nemůžeme ovlivnit Správce;

- jakékoli škody způsobené viry, trojskými koni atd., které mohou být přenášeny na nebo prostřednictvím webové stránky prostřednictvím třetí strana,

- všechny činnosti a jejich důsledky vyplývající z porušení ze strany ustanovení Objednatele těchto Řádů nebo poskytnuté nepravdivé údaje Objednatele nebo jeho předložení nepravdivá nebo nepravdivá prohlášení a ujištění uvedená v tyto předpisy,

2. Správce nenese žádnou odpovědnost vůči osobám třetích osob související zejména s neplněním nebo nesprávným plněním plnění této smlouvy ze strany objednatele, plnění do delikt Objednatele, porušení ze strany Objednatele zákonných ustanovení a související s informacemi poskytnutými Objednatelem nepravdivé informace, záruky nebo prohlášení nebo použití Objednatel obdržel produkt od Správce způsobem nezákonné. V případě postoupení třetích stran na Správce jakýchkoli obvinění, reklamací, stížností, petic, žádosti, stížnosti a pod. související s chováním Objednatele, o dle předchozí věty se Objednatel zavazuje nést plnou odpovědnost vůči těmto subjektům, což znamená zejména, že Objednatel uhradí veškeré náklady s výše uvedeným náklady, které Správci vzniknou nebo které se vynaloží Správce bude povinen v jakékoli formě, včetně: zejména náklady právní pomoci, poplatky, náhrady škody, pokuty, exemplární náhrady škody, pokuty, smluvní pokuty, náklady předvolání, soudní vystoupení resp. před orgánem státní nebo veřejné správy, náklady řízení korespondenci a případné další náklady, poplatky atp. Výše uvedené ustanovení se nevztahuje na spotřebitele v rozsahu, v jakém porušilo by to jejich práva.

3. Ve vztahu k Objednatelům, kteří nejsou spotřebiteli odpovědnost správce je omezena na 1 000 PLN.

4. Je vyloučeno ve vztahu k Objednatelům, kteří nejsou spotřebiteli odpovědnost správce v rámci záruky za vady.

X. REKLAMACE

1. Objednatel má právo na reklamaci služeb poskytnuté Správcem a zakoupené Produkty.

2. Stížnosti je třeba podávat elektronicky na tuto adresu: e-mail.Stížnosti budou posuzovány v do 30 dnů ode dne jejich přijetí Správcem.

3. Nahlášení námitky v reklamačním řízení by mělo: obsahovat podrobné popisy povahy nesrovnalostí zahrnují a specifikují, k čemu by bylo řešení spokojenost zákazníka. Na stížnost bude odpověď zasláno zpět na e-mailovou adresu na trvalém nosiči nebo na papír obyčejným písmem.

4. Neodpovězení na stížnosti v uvedené lhůtě v odstavci 2 výše znamená, že Správce reklamaci přijal.

5. Správce odpovídá vůči Objednavatelům, kteří jsou spotřebiteli záruční odpovědnost, pokud má prodaný Produkt vadu. Objednatel má v tomto směru práva uvedená v Občanský zákoník, zejména právo požadovat snížení ceny, odstoupení od smlouvy, výměnu věci za bezvadnou nebo odstranění vady.

6. Objednatel, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen je doručit vadný Produkt na adresu: WeDeliver Logistics LLC, ul. Stawy 5, 02-467 Varšava

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Nedílnou součástí tohoto řádu, závazného pro každého Objednatelů, tvoří přílohu „Zásady ochrany osobních údajů“.

2. Veškerá komunikace s administrací Webové stránky by měla probíhat přes prostřednictvím e-mailu pomocí vaší e-mailové adresy.

3. Objednatel nemůže převést práva, povinnosti nebo pohledávky vyplývající z této smlouvy (předpisů), které ji spojují Správcem je jakákoli třetí osoba – bez písemného souhlasu správce.

4. Jakákoli ustanovení, která se ukáží jako neplatná nebo neúčinná nebude mít vliv na platnost ostatních ustanovení. Bezvýsledně ustanovení budou nahrazena takovými důležitými ustanoveními jako v v největší míře odpovídají ekonomickému významu a záměru strany a účel neúčinných ustanovení.

Nařízení vstupují v platnost dne 28. února 2022